Skriv din beskrivning här!

14:51

 
 
Klockan är nu 14.51 och det är snart tid för mig och Yassi att hålla vår första aktivitet. Eftersom det är så himla varmt på dagarna, kommer våra aktiviteter hållas på eftermiddagarna och engelsklektionerna på förmiddagarna. Idag börjar vi med lite övningar för att lära känna varandra, bland annat ska alla få presentera sig på engelska (det kom fler barn igår kväll från det andra barnhemmet och vi har inte riktigt hunnit träffa alla, vilket kommer bli roligt nu när alla är samlade). Vi ska även leka pepparkaksgubbarna, följa John, hela havet stormar, freeze med musik och avsluta med stretching och avslappning.  Pia och Mysan har haft sin första engelsklektion vilket gick över förväntan. Alla barnen vill verkligen lära sig engelska, så himla roligt! Detta kommer bli kanon. Jossan och Adrian sitter nu och förbreder allt inför dokumentärfilmen. Jag och Yassi ska nu ladda om inför eftermiddagens aktiviteter!
 
Kram kram


Så himla roligt att följa er i bloggen. Ni fixar och donar, bra jobbat! Så stolt är jag! Kramar mamma C

2013-10-14 · 18:02:30

Lycka till med aktiviteterna mina änglar! Kram mamma C

2013-10-16 · 14:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback