Skriv din beskrivning här!

Dagen ur Instagrams synvinkel


Mysan såg en svanslös ödla.
Äpplena här är magiska!

Såhär såg det ut medan vi övade danssteg inför zumban (som vi förövrigt körde i 2 timmar!!).
Sedan städade vi hela huset och Felicia ledde hela projektet. Jag (Yassi), Felicia och Josephine städade genom att använda endast en stråkvast - som ni kan se på bilden. Om ni vill skänka en dammsugare hit till BaanChivit Mai så kör till!!

Sedan blev det kväll och vi åkte ner till en så kallad "nattmarknad". Jag (Yassi) hade världens tur. Vissa prutade utan att jag började, och någon gång såg jag det "riktiga" priset och fick det billigare. Den sista gången köpte jag en jättehäftig ryggsäck. Jag prutade från 850 till 450 baht. 90 kronor för en ryggsäck... Helt okej! 

Fina Ingrid och Josephine!

Jag blev lite sugen på att köpa den här, haha!

Sedan betalade vi 20 svenska kronor för en timmes fiskspa. "Fett gött", eller hur Jossan? ;) 

Nu ligger vi i sängarna och ska snart sova. Imorgon tänkte vi köra lite zumba, sola och sedan gå lite på marknaden igen. 
Hörs imorgon! 
/ Yassi och gänget 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback