Skriv din beskrivning här!

eftermiddag

Klockan är nu 16.35 och vi sitter och förbreder oss inför alla aktiviteter som ska hållas under nästa vecka. Yassi och Fell tränar Zumba, Pia, Jossan och Mysan klipper alla kort som kommer att användas till engelska lektionerna och Adrian sitter och förbreder dokumentärfilmen.   

Vi hoppas att allt är bra där hemma, vad har ni för väder?  

 

Saknar er alla där hemma, kram från oss! 



Just nu lyser solen över Hudik!!
Kram mamma Anna:)

Svar: Här är det sol varje dag! ;) Kraam
thethailanddiary.blogg.se

2013-10-09 · 13:59:17

Ja det blev en bra dag med mycket gjort! Nu ser vi fram emot morgondagen som kommer att bli minst lika spännande! Tack för idag och godnatt med er!

2013-10-09 · 17:27:08

Hej på er!
Jag har inte riktigt förstått tidsskillnaden....Om klockan är 12 på dagen här, vad är den hos er :-D (ja ja Adrian, din mor är gammal)
Skriver min son dagbok tro? Jag är så nyfiken vad han/ni har för er...... :-D
Kicki

2013-10-09 · 19:28:19

Hej på er!
Jag har inte riktigt förstått tidsskillnaden....Om klockan är 12 på dagen här, vad är den hos er :-D (ja ja Adrian, din mor är gammal)
Skriver min son dagbok tro? Jag är så nyfiken vad han/ni har för er...... :-D
Kicki

Svar: Hej! Vi ligger 5 timmar förre, så alltså om klockan är 12.00 hos er i Sverige är klockan 17.00 här i Thailand :) Adrian hälsar! Hälsningar Thailand gänget
thethailanddiary.blogg.se

2013-10-09 · 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback