Skriv din beskrivning här!

Fullt upp

Gårdagen var fullspäckad, så därför har vi tyvärr inte hunnit skrivit ett till inlägg. Efter engelskalektionerna igår så var det dags för lunch. Sedan åkte jag, Yassi, Mysan och Ingrid in till stan för att handla. På eftermiddagen hade vi våra aktiviteter där "under örnens alla vingar" som vi kallade rainbow och ballrunning stod på schemat! Bollrunning är en lek som vi själva har hittat på, eftersom det inte finns samma möjligheter här som hemma. Men det är samma regler som brännboll men istället för slagträ och en brännboll så använde vi utav en fotboll och man sköt på. Sedan var det fria aktiviteter fram till middagen, så då dansade vi med några av barnen. Efter middagen så satt vi alla med datorerna som ska användas för idag (onsdag) på engelskan, vilket tog hela kvällen. Sedan var det läggdags för de minsta barnen, då jag och Yassi var med och nattade dem! 
 
Hörs sen! Kram 
 
 


Hejsan! Nu längtar jag efter Felicia! så otroligt skönt att läsa och se era bilder då känns det bättre i mitt hjärta! Kram mamma C

Svar: Saknar dig med! Men skulle kunna stanna ett tag till ändå Mammi! Kram Fell
thethailanddiary.blogg.se

2013-10-16 · 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback