Skriv din beskrivning här!

Snabbis

Hejsan!
Kom precis hem från att ha hängt med Ingrid och några pojkar ifrån barnhemmet.
 
Vi satt och spelade gitarr och sjöng. Killarna fick ett uppdrag att lära sig låten "I'm Yours" tills på söndag. De verkade vara väldigt taggade och förväntansfulla! Klockan är nu 21:55 och jag ska sova. Imorgon ska jag och Felicia upp tidigt för att öva lite zumbasteg. Det ser vi fram emot!
Godnatt!
/Yasmina
 
En liten hälsning till mamma Anna och pappa Morgan: Saknar er där hemma, godnatt <3
 
 
 
 
 


Yassi: Vi saknar dig med! Hoppas ni hittar nåt kul ifall ni kommer iväg till marknaden;)
Kram Mammanna;)

2013-10-11 · 13:38:00

Hej älskade Yassi,
Jag har varit ute och rest hela veckan så jag har inte haft så stor möjlighet att hålla koll på bloggen och kommentera.
Vi saknar dig också och vi vet att du kommer hem till oss med en massa nya erfarenheter som kommer att hjälpa dig i livet.
Vi ses snart!
Saknar dig!
Pappsen

2013-10-11 · 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback